23 ianuarie, 2014

Cristian Tanase, revine ...


 După o absență de aproape 1 an, am revenit printre bloggeri, cu forțe proaspete ! 
 Din păcate nu am mai avut timp să scriu în această perioadă, fiind ocupat cu multe; însă am trecut prin multe, am învățat multe, am cunoscut multe ... rămâne acum să vă împărtășesc și vouă, gânduri de ale mele, sentimente și emoții... 
 Așa cum v-am obișnuit, nu voi publica pentru a "mă afla în treabă"... public pentru mine, pentru voi, pentru Viață & Pasiune. 
 Să învățam cu toții să avem un zâmbet în inimă și o rază de speranța! Dacă până acum ceva timp afirmam "că nimic nu e întâmplător", de curând am mai aflat ceva: "totul se întâmplă cu un scop"... 
 Scopul la mine sunteți voi, cei care citiți ... 
 Și aș vrea să închei acum, cu un citat care îmi vine în minte de a lui Radu Gyr : 
  
 "Înfrânt nu ești atunci când sângeri, nici ochii când în lacrimi ți-s. 
  Adevăratele înfrângeri, sunt renunțările la vis ..."  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu