06 august, 2010

22 ani ...


22 ani.
Parca ieri rasaream pe bolta lumeasca, un “pusti” cu ochi albastri. Pe viitor insa albastrul a devenit un verde. Frumos nu ? Si s-au scurs anii,unul dupa altul. Cate intamplari memorabile au cunoscut acesti ani si cate framantari si cugetari. Cate impliniri si cate regrete, cate prietenii au cunoscut si cate despartiri …
Intr-un moment din viata mea, cand totul mi se parea ca se surpa, cand lacrimile nu-mi incetau sa-mi brazdeze obrajii, cant totul am crezut ca s-a sfarsit … atunci am intalnit, am cunoscut niste oameni, acum prieteni. De la ei am invatzat cat de mult trebuie sa apreciez viata, de la ei am invatzat cat de unic sunt in acest maret universe. Ei au fost alaturi de mine tarziu in noapte, atunci cand problemele veneau unele dupa altele, si nu simteam nici o victorie asupra valurilor vietii. Multumesc Goran, pentru raza de soare pe care mi-ai aratat-o. Multumesc Andrei bunul prieten care nu numai ca mi-ai aratat raza de soare, dar m-ai si dus catre ea, mi-ai aratat apusul problemelor si rasaritul unei noi zile  din viatza mea. La Monopoly am luat bataie de un profesionist, de un bun prieten – Alin. Ma bucur ca am putut sa ii cer sprijinul de cate ori am dat dovada. Si mi-am intarit o prietenie – zic eu – la o bataie. Unde eu si cu Tony am fost confundati cu niste hoti de telefoane. Ce vremuri, ce amintiri. Nu voi sta acum sa enumar toate intamplarile si toate emotiile pe care le-am trait. Posibil sa va plictisesc. Le multumesc tuturor prietenilor mei, si ii rog sa ma ierte ca de multe ori nu am dat dovada de respectul pentru un prieten. Iar nu in ultimul rand, trebuie sa ii multumesc si mamei mele care a dat dovada de mult  curaj in ceea ce face pentru mine.
De ce am facut aceste multumiri … pentru ca fara aceste personae nu eram azi unde sunt, si mai grav se putea sa nu mai fi scris aceste randuri, ne mai  facand parte din acest universe.
Maine – 07 august, cand voi implini aceasta varsta … va incepe de fapt o noua era pentru viata mea. O era de mai multe  prietenii, de mai multe obstacole si de mai multe reusite in viata.
E-ul meu ma intreaba ce-mi doresc… eu ma simt nevoit sa-i raspund: Sanatate si putere de munca. Caci daca le voi avea pe acestea doua, celelalte vin de la sine.
E-ul meu imi  zice: La multi ani!
Eu raspund: Multumesc !

4 comentarii:

  1. La multi ani si sa fii sanatos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate si fericire in Domnul
    Iisus Hristos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu intarziere:)
    lA Multi B/ANI! 22 de ani si 2 zile :) hai ca merge :) .


    bye.

    RăspundețiȘtergere
  4. vai......deci...a fost si ziua ta.....hm... :-w
    dai o bere :P

    RăspundețiȘtergere