04 septembrie, 2010

Nu uita sa zambesti



Eu deobicei rad si glumesc mereu, iar cand am mici probleme, starea mea de spirit se schimba. Chiar daca glumesc, parka glumele nu mai au acelasi farmec. Prietenii apropiati isi dau seama de acest lucru si ma tot intreaba ce am. Eu incerc sa ascund acest lucru cateodata, deoarece simt nevoia ca acele probleme nu le poti rezolva decat cu tine insuti. Dar trebuie sa zambesti, sa arati lumii ca nu-ti pasa de problemele pe care le ai, si care sunt in jurul tau.
Cu cat zambesti mai des, cu atat esti mai presus de toti, caci daca te respecti pe tine, vei fi respectat si de cei din jur.
Iata 10 motive pentru care trebuie sa zambesti :
1. Zambeste atunci cand esti trist !
2. Zambeste atunci cand lumea te uraste !
3. Zambeste atunci cand prietenii te-au parasit !
4. Zambeste atunci cand toti te mint !
5. Zambeste atunci cand esti inselat !
6. Zambeste atunci cand ai probleme !
7. Zambeste atunci cand nu ai bani !
8. Zambeste atunci cand totul se surpa in jurul tau !
9. Zambeste atunci cand esti bolnav !
10. Zambeste atunci cand esti fericit !

Sa inchei aceste zambarete randuri cu niste randuri de imbarbatare sa zic asa :
Chiar de-ar fi greu, tot as zambi, si chiar daca as fi plin de probleme … tot as glumi ! Pentru ca stii … viata e grea si lumea e rea … cum as putea sa resist, daca nu m-as purta asa ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu