24 mai, 2011

Inconjurat de prieteni ... si totusi singur !!!

Honore de Balzac spunea ca nimeni nu poate trai fara prieteni. Asa si este. Dar ce te faci cand esti inconjurat de prieteni, si totusi esti singur ? Sa iti dai seama de prietenii adevarati trebuie sa patesti ceva. Nu toti te vor intelege ... Am trecut prin asta si eu ... si am inceput sa imi numar prietenii pe degete. Bineinteles nu aveam pretentia la prietenii din alte orase sa vina la mine. Ii multumesc insa unui prieten din alt oras, care afland de starea mea, s-a agitat si a sunat toata gasca sa le zica ce am patit. M-am bucurat foarte mult cand am fost sunat de acei prieteni, sa imi zica ca le pare rau ... In aceasta perioada am invatzat ce inseamna sa stai in casa si sa astepti "mila" prietenilor. Sa astepti sa vina sa te vada cineva, sa vezi ca nu esti uitat ... Au venit persoane, de la care nu ma asteptam la nicio reactie din partea lor, persoane care poate eu ii catalogam ca amici, sau cunoscuti. Dar imi pare tare rau ca persoanele care le credeam apropiate au uitat de mine, au uitat sa dea macar un telefon ... Te simti prost in momentul in care suni tu pe cineva sa-l intrebi ce face, si el brusc isi aduce aminte de tine si te intreaba de sanatate. Sau incearca sa te expedieze repede, deoarece ai picat intr-un moment prost, el fiind cu iubita. Unii te lasa rezerva, si in cazul in care nu le ies combinatiile trec sa te vada ... iar altii, nu se simt bine, sau nu au chef ... o sa vina o data sa ma vada. Cum este viata asta, cum sunt prieteniile astea! Un proverb spunea, ca prietenul la nevoie se cunoaste! Si mare adevar se ascunde aici. Cum spunea cineva, nimic nu este intamplator ... poate ca intamplarea asta a facut ca eu sa-mi dau seama cine ma iubeste cu adevarat, si cine ... ma iubeste ca pot sa-l ajut cu ceva! Eu de fiecare data am ajutat pe cine am putut, si cine mi-a cerut ajutorul ... nu vreau sa dramatizez si sa ziceti ca sufar de atentie, nicidecum! Poate aceasta intamplare a fost de asa natura, pentru a ma retrage din viata anumitor persoane, din anumite activitati! Uneori sunt privit ca un ghimpe in coasta unora ... acum insa le zic sa stea linistiti! De azi m-am hotarat sa dispar din viata lor, sa faca totul dupa bunul plac! Daca pana acum am fost inconjurat de prieteni si la un moment dat te trezesti singur, mai bine sa fii inconjurat de cunoscuti si de amici, ca la nevoie sa fii inconjurat de adevratii prieteni! Cine nu a trecut printr-un lucru dureros, si nu a avut nevoie de vreun sprijin moral, nu va intelege ce simt in momentul de fata, dar roata se poate invarte, caci nimic nu este intamplator !!!

Le multumesc tuturor celor care au avut grija de mine si s-au interesat de sanatatea mea! Multumesc adevartilor prieteni !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu