12 mai, 2011

Iubire si Prieteni 1

Am citi pe interenet un citat de Henry Drummond, care spunea: "Vei realiza cand vei privi inapoi asupra vietii tale, ca momentele in care ai trait cu adevarat, sunt acelea in care ai facut lucruri in spiritul dragostei." Eu as zice, ca cel mai mult iti aduci aminte de lucrurile zapacite. De momentele si clipele in care ai fost inconjurat de prieteni, de momentul in care ai inceput sa iubesti din pura zapaceala :) Caci da, iubirea din zapaceala e o dragoste tandra :) Dar mai este si o dragoste cu napadai. De ce zic asta, deoarece la un anumit moment intervine religia... Pentru multi este un impiediment in calea iubirii, iar pentru altii este un motiv sa se iubeasca mai mult. Este un subiect zic eu destul de sensibil iar unii cititori se vor simti stanjeniti ... de aceea raman aici, incercand sa fiu neutru. Ce este iubirea ma intreba cineva... Iubirea ... din punctul meu este o zapaceala :)) Sa iubesti este cel mai frumos lucru cred. Este ca atunci cand vezi un rasarit la Mare sau un apus la Dunare! E ca atunci cand in copilarie furi un mar din curtea vecinului, si dupa aceea te rusinezi .... Tin minte prima mea iubire, cand m-am indragostit prima data. Era o fata super finuta si ... m-a intrebat unde este un cafenea, se intalnea cu niste prietene acolo. Si vai coincidenta, acolo ma duceam si eu ... a fost un lucru nebunesc, caci nici eu nu stiam unde era cafeneaua respectiva si am cautat-o amandoi. De astfel de zapaceli vorbesc ... de zapaceli care peste ani si ani iti vei aduce cu drag aminte, caci din Raiul amintirilor nu te poate alunga nimeni, nu ? Dar am vorbit pana acum de dragoste si iubire, oare nu si prietenii sunt importanti ? Oare nu prieteni decid de cele mai multe ori un schimb de comportament? Nu in cercuri de prieteni se mai modeleaza comportamentul? In bine sau in rau! De aceea sunt foarte importanti prietenii care te inconjoara, caci nu cred ca vrei vreodata sa te trezesti inconjurat de multi prieteni, dar totusi esti singur ... Si trebuie alesi cu mare atentie, si facuta deosebirea intre prieten si amic ... (P.S. Am arat in aceasta postarea lucrurile pozitive ale iubirii. Am vorbit mai putin de prietenie, dar intr-o viitoare postare, promit ca voi detalia subiectul )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu