11 septembrie, 2011

ONGFest la Final

3 zile. Atat a durat. Cam putin nu? Ce am invatat ??? Sa fim unii pentru altii, sperand ca si altii sa fie pentru noi. Ma bucur in primul rand ca am putut participa la acest eveniment, si am ajutat cu ce am putut. Asociatia Tinerilor Ortodocsi Orthograffiti a putu face posibil acest lucru. Cei care au asociatii si nu participa la astfel de evenimente, ii sfatuiesc fara ezitare sa faca un astfel de pas important. Aici se leaga prietenii, se leaga colaborari, se cunosc mai bine oamenii intre ei. Precum Concursul Treasure Hunt, organizat de Asociatia Orthograffiti, asa s-a desfasurat si ONGFest-ul. Parca fiecare zi ascundea noi si noi comori, gata sa fie descoperite de noi! Am ramas foarte placut impresionat de picii care veneau sa picteze sau sa fie pictati, care vroiau sa faca origami, si le parea tare rau cand momentele se terminau, dar reveneau cu nerabdare in urmatoarea zi. In a doua zi a evenimentului, am trecut si eu in randul copiilor, am fost pictat, caci niciodata nu este tarziu sa-i dai drumu copilului din tine nu ?  Precum fotografii nostri Antonio si Elena, cu campania "O fotografie = Obucurie" speram ca si noi am creat bucurii mici si mari  tuturor participantilor. Facandu-va o marturisire, m-au pus pe ganduri indemnurile lasate pentru "tanarul de azi" de  alti tineri; rockeri, libertini, crestini, copii, adulti, pensionari, saraci, bogati ... toti vor o schimbare de la noua generatie. Haide-ti sa fim impreuna schimbarea de care au nevoie. Haide-ti sa fim "ortho-tineri" si sa punem punct capitolului "strambo-tineri".
Multumesc si celorlalte asociatii care au dat dovada de solidaritate in anumite momente. Diversitate in Unitate nu ??

P.S. Nu lasa soarele sa apuna, ca un zambet si un "chip pictat" sa-ti rasara-n drumul tau spre o intalnire, nu numai a imaginatiei, ci si o intalnire a copilului din OM-ul in care te transformi!










( In curand albumul Foto al ONGFest-ului pe site-ul www.asociatiaorthograffiti.ro si pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Asociatia-Tinerilor-Ortodocsi-Orthograffiti/197539936954004

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu