10 februarie, 2013

Jurnal de intrebari


Am intalnit astazi in Istanbul persoane care isi aduceau aminte de un bun prieten (George B.) Este bun in aceea ce face, lasa mereu o usa deschisa ... il apreciez mult! Astfel am inceput sa ma intreb, eu ce am realizat in ultimii 5 ani ?
Cate usi mi se vor deschide atunci cand voi ciocani la ele ? Cine isi mai aduce aminte de mine, sau cine isi va mai aduce aminte pe viitor ? Am realizat eu ceva pana cu care pot sa ma "mandresc" ?
Un prieten din Rep. Moldova, mi-a descoperit taina voluntariatului. Chair daca el nu stie acest lucru, "din cauza" lui, in prezent iubesc voluntariatul ? Acum 4 ani am descoperit aceasta taina, si am incercat sa mi-o perfectionez. Am incercat, si nu stiu cat de bine am reusit, nu stiu cat dintre proiectele pe care le-am realizat, au fost utile participantilor! Acest lucru nu il pot spune decat ei ... daca si-l mai amintesc!
Am vazut lacrimi in ochii copiilor cand primeau un pachet de biscuiti sau o punga de pufuleti! Iata un lucru care mi-l amintesc cu drag, un lucru care din cand in cand, imi da putere sa continui.
Cu siguranta mi-am creat si dusmani, de cele mai multe ori involuntar! Imi pare rau pentru acest lucru, dar timpul trece si merge inainte !
Am vorbit pana acum de voluntariat, dar eu oare altceva mai stiu sa fac ?
Sunt intrebari care in momentul de fata nu le gasesc un raspuns, intrebari care in profunzimea lor, aduc lacrimi! Or fi folositoare acestea ?

Trebuie sa imi gasesc un raspuns acelor intrebari interioare care ma framanta! Le multumesc insa acelor persoane care cred in mine, si ma sprijina neconditionat mereu!

P.S. Incotro acum ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu