15 februarie, 2011

Ultima scrisoare catre mama, a unui consumator de etnobotanice,

Aseara, pe 14.02.2011 la Emisiunea Rai da Buni, de pe Antena 2, a fost citita urmatoarea scrisoare a unui consumator de etnobotanice. Am ramas socat. Este cutremuratoare. Mai jos o voi reda si eu!


Citeste aceste randuri mama. Asta e ultima scrisoare pe care ti-o trimit din suflet. Si stiu ca plangi si ca te doare.
Puteam sa merg la scoala, sa ma distrez in alte locuri dar moartea mi-a batutu la usa si m-a-ndemnat sa merg la shopuri
Plecam cu zilelede-acasa, uitam de clipele frumoase. Imi pierdeam noptile fumand in anturaje mincinoase.
La mine-n dormitor era pustiu. Lumina stinsa. Pe masa farfuria neatinsa cu mancare. Si te-ntrebai mereu: ”Unde e baiatul meu?”
Dar mama, nu fi trista, are grija Dumnezeu.
Si stiu ca plangi printre sughituri, citind tot ce-am avut sa-ti scriu, caci poate sunt deja-n perfuzii, sau poate sunt intr-un sicriu.
Sa ma ierti mama pentru asta, caci mi-am dus viata in noroi. Mi-am batut joc de tinerete, nu pot da timpul inapoi. E prea tarziu acuma mama....
Si fiinca stii cum e sa doara, te rog sa faci orice acum, ca alti copii sa nu mai moara.
Eu am fost slab. Am avut tot – si cer senin si usi deschise. Nu vreau si altii sa le piarda.
Opriti tarabele de vise! 

Haide-ti sa fim uniti, pentru a inchide aceste magazine! Pentru a nu muri si fratele tau, ori sora ta! Haide-ti sa iubim viata! 

5 comentarii:

  1. Si eu am ramas impresionata de aceasta scrisoare....pacat ca sunt tineri care nu realizeaza raul pe care il procud aceste prafuri nennaturale,caci aceste sunt fabricate in laboratoare chimice...e pacat sa auzi cum dispar atatia tineri dintre noi numai pentru faptul ca au vrut sa fie la moda si sa le arate prietenilor ca nu sunt niste lasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca se intampla lucuri din astea. Pacat ca cei care are trebui sa faca ceva nu fac,iar daca fac ateapta mai intai sa moara cineva si dupa aceea iau masuri,dureros......!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cate cazuri nu au fst??chiar eu am avut un caz...de cate ori nu au zis k le inchide si le`au deschis?in ziua de azi totul e liber...nu se gandesc k snt vietii distruse...Spuneti nu acestor porcarii

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa inteleaga cine are de inteles !

    RăspundețiȘtergere