30 decembrie, 2011

Ganduri la sfarsit de an

Si uite ca a mai trecut un an. Un an cu bune, un an cu rele. Un an cu realizari, un an cu esecuri. Un an in care am mai descoperit ceva la mine. Un an in care lucrurile bune, s-au modelat pe mine, iar lucurile rele am incercat sa le alung. Acum, cand anul este pe sfarsit, incerc sa uit lucrurile urate care mi-au fost facute de oameni - din nestiinta sau cu stiinta. Incerc sa ii iert pe toti, si incerc sa fiu mai bun. Incerc sa-mi gasesc puterea de a trece in noul an cu bine, cu speranta de mai multe realizari.
Acum, cand anul este pe cale sa se inchida, am aduceri aminte... Aduceri aminte de zambete si rasuri, de jocuri si prieteni. Aduceri aminte in ceas de sarbatori ... Aduceri aminte de clipe demne de neuitat, care vor fi trecute in Cartea Vietii.
Ce-mi doresc eu de la noul an ? Ceea ce va doresc si voua ... indepliniri de dorinte si putere. Putere sa trec peste toate valurile vietii, putere pe care nu o gasim decat in noi cu ajutor divin. Realizari pe plan profesional, dar si personal. Realizari care sa ma bucure atat pe mine, cat si pe cei din jurul meu.
In final, va doresc tuturor un an binecuvantat si cu mult belsug.
La multi ani !!!

Nota! ( sursa imaginii, site-ul www.hdwallpaper.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu