25 martie, 2010

Iubire ... pe aripile vantului


O persoana …care nu ma judeca dupa aparente...dupa prieteni sau dupa marca hainelor mele...cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera.
 O persoana care isi doreste sa ma cunoasca…care isi da seama cat de complicat...ce fenomen anormal sunt...
O persoana complexa...cu simtul umorului…pupaciosa...realista dar si romantica…si mai ales spontana...
O persoana care sa-mi starneasca interesul sa- o cunosc…o persoana care ma recucereste in fiecare zi ...care uraste rutina si lucrurile comune… 
O persoana care la prima intalnire, sa o duc in parc sau pe camp…altundeva decat la “cafea” sau “suc”…Cineva care sa se opreasca si sa ma sarute in mijlocul strazii…
O persoana care sa alerge cu mine in ploaie...fara sa-i fie frica ca o sa-si murdareasca adidasii sau hainele de la Armani ... cineva care sa ma tina strans de mana ...care sa ma cifuleasca….
Vreau O persoana...care sa ma stranga tare in brate...care sa aiba initiativa...sa ma conduca atunci cand am nevoie ...si sa se lase condusa cand nu gaseste iesire...
O persoana…sa-mi zica ca sunt frumos atunci cand sunt imbracat in trening…Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc si ma supar aproape din orice... 
O persoana care stie ca pentru mine nu conteaza cuvintele…ci gesturile mici...chestiile nebunesti...care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni...
O persoana care sa-mi dea mesaj in timp ce suntem chiar unul langa celalalt... Cineva care sa ma sarute pe obraz…
O persoana care sa-mi aduca in loc de tristeti…un ou Kinder... 
O persoana care intelege ca prietenii sunt foarte importanti pentru mine...Cineva care da libertate cat sa nu ma simt sufocat...si care e gelosa atat cat sa simta ca tin la ea. 
O persoana care sa o pot tine in brate noaptea si care, sa ma trezesc cu jumatate de ora mai devreme...doar ca sa o pot privi cat de frumoasa e cand doarme... Cineva care se chinuie sa faca clatite...oricat de mult fum ar iesi din bucatarie... 
Cineva care sa asculte o melodie...si sa se gandeasca la mine...care se bucura cand e soare...
O persoana cu care sa ma simt in largul meu ...si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac... 
O persoana care-mi zice cand si cum gresesc...si care, sa-si  asume vina atunci cand ea o face la randul ei..Cineva care intelege ca o relatie e formata din 2...ca fiecare are drepturi opinii si ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera...
Nu toti o facem la fel de bine...dar pentru toate exista un inceput si un mod de a invata.... 
O persoana care ma intelege ca uneori sunt un copil retardat si alteori imi doresc sa port o discutie care sa mi starneasca interesul... 
PENTRU CA STIU SA IUBESC, SI AM SA IUBESC TOATA VIATA MEA .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu