14 martie, 2010

Tabloid ... de prieten


Daca nu ai prieteni sa ti-i cumperi! Asa spunea un proverb romanesc. Ei, daca mai trebuia sa imi mai cumpar si prietenii atunci chiar eram dator vandut :D.
Dar noroc ca am prieteni buni, care la nevoie se cunosc. Un astfel de prieten, este si Andrei - Andrei Secara. Un prieten foarte bun. Cel mai bun.
Atunci cand ii cer ajutorul, stiu sigur ca il voi primi. Gaseste el o solutie, indiferent cat de grava este problema.
Daca il sun la 3 dimineata, stiu sigur ca imi va raspunde la telefon, si ma va ajuta la problema pe care i-o voi expune.
Daca ii spun sa ma trezeasca la o ora anume, pot sa dorm linistit, caci la momentul oportun  telefonul meu va suna - chiar daca la ora aceea doarme sau se afla la facultate la cursuri ori cine stie unde cu cine stie ce problema - si va tot suna pana voi raspunde. Aaa si voi fi treaz complet, caci se mai intampla sa vorbesc cu el si apoi sa adorm la loc :D. Poate va intrebati de ce chinui un astfel de prieten si nu imi pun o alarma la telefon. Pai, eu daca suna alarma, eu nu nimeresc sa o opresc mai repede, pentru a nu fi deranjat din vis :).
Daca pana acum l-am expus intr-o lumina mai serioasa, mai sobra ... sa stiti ca este un prieten plin de viata si foarte de gasca. Abia asteapta o petrecere. E de ajuns sa-l suni si sa-i dai detaliile necesare. Daca din anumite motive obiective, nu se poate afla intr-un loc anume, de exemplu la un fotbal, la un party - prezenta lui este acolo. Traieste clipa la maxim alaturi de noi.
Este si un maestru bucatar. Gateste formidabil! Cat de bun bucatar este, pe atat de bine isi duce promisiunile la indeplinire. Un om de cuvant. Nu promite ceva, daca stie ca nu poate sa faca acel lucru.
Daca il veti intreba pe el despre toate acestea, cu siguranta va nega, caci modestul din el isi spune cuvantul.
Colaborand si ajutan-du-ne reciproc, am devenit foarte buni prieteni, si ma bucur ca pot afirma ... Andrei Secara - din cel mai frumos oras din lume, Piatra Neamt, - s-a dovedit a fi cel mai bun prieten al meu :) Si ii multumesc pe aceasta cale ca a avut incredere in mine si m-a ajutat de cate ori a fost nevoie.

P.S.: Multi mi-au spus ca nu e bine sa-ti expui ideile legate de prieteni in public, sau cel putin sa nu le citeasca el. Dar eu nu imi fac griji, caci stiu ca Andrei "nu o sa si-o ia in cap" la citirea articolului meu. :)


2 comentarii:

  1. provine dintr-o zona a tarii unde oamenii sunt altfel,mai buni,calzi,inimosi...zic din cunostinte proprii

    RăspundețiȘtergere
  2. mare dreptate ai aici....si totusi mai bine prieteni putini da buni decat multi si falsi....pakt ca uneori ajungi sa ii pierzi sa nu-i mai numeri nici makr pe degetele unei maini:-<

    RăspundețiȘtergere